Förälskelse. Kärlek. Hud. Andetag. Händer. Hjärtan. Tänder. Tungor.

Fjorton timmar utan hans hand i min och det kryper i kroppen. Rastlösheten. Läser lite i min bok (Anna Gavalda, Gud vad jag älskar franska författarinnor). Äter ett kinderägg. Röker en cigarett. Klappar hunden. Skickar ett sms. Läser tidningen. Tittar på ett italienskt tv-program med dåliga skämt. Skäms. Virar hans kofta dubbla varv runt min kropp. Hans kind är så varm och jag får alltid sova på hans arm. Jag kommer att frysa så mycket i natt.
Fjorton timmar utan hans hand i min och det kryper i kroppen. Rastlösheten. Äter choklad. Sväljer fyra alvedon. Sjunger lite. Skickar ett sms. Läser tidningen. Skäms. Virar hans tröja dubbla varv runt min kropp. Hans kind är så varm och jag får alltid sova på hans arm. Jag kommer att frysa så mycket i natt.

Kommentarer
Postat av: Din hemliga älskare.

Du är det finaste i världen. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket.

"Baby, it's fact"

2010-05-23 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0