du är mitt universum älskling.

Det är fint när någon vet varenda detalj om dig. Inte för att du ständigt påminner dom, utan för att de är uppmärksamma.

Hur kan det vara jag som får ligga där, mot hans axel, sovandes och vakna upp av att han kysser min panna? Hur kan det vara så, att någon som jag får älska någon som han. Jag förstår ingenting och det snurrar i mitt huvud.. Men så länge jag får älska dig så får det snurra hur mycket som helst i huvudet, jag bryr mig inte ett dugg faktiskt.
Te quiero.



Kommentarer
Postat av: sandra

du skriver otroligt fint! :)

2010-05-31 @ 10:16:46
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, tack finis! :)

2010-05-31 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0