Somewhere over the rainbow



Det blev inget skrivande igår, var hemma hos Jakob och sen blev det så sent och så blev jag så trött.
Jakob har åkt till Ljungby för att tävla, han kan äta stekta grodögon! Usch på han, en hel helg utan Jakob, Nils och Emil.
Buhuu! :( 

Just nu sitter jag och kollar på expedition vildmark med min lillasyster. Haha. Det är verkligen skit töntigt, dom står och skriker att dom måste springa åt höger istället för vänster och där står programledaren mitt i allt och flinar. Usch, jag hatar den där programledaren, fast han ser rätt bra ut, haha.

Jag vill gå ut och sätta upp studsmattan, men det är nog fortfarande för kallt för det :(

Alison, I know this world is killin' you
/Nenne






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0