Kiss me through the phone.

Jakob har åkt till polen, än en gång för att tävla. Han klagar redan. Du skulle stannat hemma din mupp! :(

Haha, dagen har bestått av idioter, svordomar, sötnosar, metalfaces och Rosis in action!
Rosis gick in för att vara wannabe-the-Mission: Impossible-guy idag.
' Åza, du går ditåt och kollar läget, jag går med flickorna till maten, jag backar er fett! go! go! go! go! '
Ungefär så lät det, haha. vår underbara Rosis!

Jaja, efter Mission: Impossible dramat åkte jag in till stan för att leta upp Elin, som jag tillslut hittade. Köpte en skinnjacka också, finfin :) På torsdag är vi lediga och på onsdag skall jag förmodligen på bio med massa gott folk :)
Jag måste också påpeka att vädret är FÖRJÄVLIGT!

& idag är jag otroligt kär i Håkan Hellström!
/Nenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0