I-landsproblem!


Musiken funkar på bloggen, yey! Men vafan, jag får det inte att funka, det där med bilder på headern. Jag får dårdamp!

Men nu tillbaka till verkligheten.
Något alldeles alldeles underbart hände idag! Min mobil började fungera igen!
Jag har inte kunnat sms eller ringa på en hel vecka, en hel jäkla vecka! För er som inte vet, är min mobil min lilla älskling, den är till och med bättre än Jakob! Jag går aldrig utan den, har med den överallt och älskar den över allt annat!
Anledningen till varför den inte har funkat är för att min käre far tappade bort min mobilräkning, så mitt simkort blev inaktiverat, jätte kul! Men nu har han hittat räkningen, betalat den och bett om ursäkt och nu fungerar mobilen som fina fisken!

Ett liv utan min mobil, är som ett liv utan Elin, hopplöst
/Nenne


Kommentarer
Postat av: Elin

naw vad du är gullig! :)

2009-03-10 @ 21:21:38
URL: http://elinmalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0