You really got me, got me good

Nej vafan! Nu får jag ta och blogga lite mera, har ju inte bloggat klokt på evigheter känns det som. Jag antar att det blir så när man är sjuk. Mina senaste dagar har jag hostandes tillbringat framför min kära tv med en filt och tusen glas vatten.
Jag är sällskaps beroende just nu, fast världens finaste hund har hållt mig sällskap!

Nu är jag så sjukt jävla glad, mitt liv är så himla underbart just nu! Solen skiner, jag har underbara vänner, på torsdag är det valborg, det är snart sommar, jag får ett syskon om en månad, jag fyller år om någon vecka och jag fick en moppe i lördags, kan det bli bättre? Nope :D
OCH ALLA JÄKLA LÄXOR ÄR FÄRDIGA ATT LÄMNAS IN! WIIE!

Men nu skall jag faktiskt gå och borsta mitt hår, klä på mig myskläder och kolla lite på tv med Tina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0