You make it easier when life gets hard

Jag struntade att följa med på en påskmiddag hos familjen Christiansson, vet inte riktigt varför jag inte följde med. Det känns som att jag börjar bli lika sjuk som en sjuk Sixten, och han är verkligen sjuk. Så här skall jag sitta i min ensamhet en solig söndagskväll, febrig, hostig, uttråkad och kolla på massa sorliga filmer och tycka synd om mig själv. Men egentligen är det inte ett dugg synd om mig, usch. Jo juste, jag har växtvärk! FYFAN! Vem fan är 15 jävla år och har växtvärk?!

Och jag måste bara tillägga att denna låt är helt finfin! Jag är kär i Jason Mraz idag!
http://www.youtube.com/watch?v=9iraoHE6JlY

Nu skall jag gå och laga mat. Det skulle sitta fint med sushi, men icke sa nicke. Det finns lax, baah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0