Skamvrån!



Jag & min syster har alltid en tendens att förstöra massa saker, mest Mathilda men det händer mig ungefär två gånger i månaden att jag har sönder saker. Idag var en sådan dag, och igår om jag tänker efter, och förra veckan. Iallafall, förra veckan var det min finfina skinnjacka som gick sönder, som nu är lagad, och i fredags var det min finfina väska som gick sönder, som nu också är lagad, och idag var det en vägg jag förstörde, med en kniv, men det var inte meningen, inte så mycket iallafall. Och sen så tog vi sönder datan också, som inte går att laga. Jag kan bara säga att min mor inte är så himla glad idag, inte Håkan heller för den delen. Jag tror att min mamma skriver om mig i en liten bok varje kväll innan hon går och lägger sig.
' Idag kissade Lina i tv:n och målade på vår bil, men bara med nagellack så det gör inte så mycket '

Usch, jag borde verkligen sitta i skamvrån.

Bond. James Bond.
/ Nenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0