Lost



Jag måste bara nämna Evangeline Lilly, Kate i Lost. Hur cool är inte hon?
Jag var hemma hos Sixten i helgen, och vi bestämde oss för att se ett antal avsnitt av Lost. Har fan inte tänkt på hur mycket jag saknade det. Förut älskade jag Lost och såg alla avsnitt om och om igen men jag fick annat för mig och glömde bort det. Men nu när vi såg det i lördags så insåg jag egentligen hur mycket jag älskar Lost och Kate!
Vem skulle inte vilja vara den coola tjejen som typ kysser alla hetingar och bara är allmänt cool? Dessutom är hon alltid svettig och smutsig men ser ändå så jävla snygg ut! Plus att hon får pussa på Sawyer hela tiden!
Så alltså om 20 minuter skall jag se Lost för första gången på evigheter, förutom i helgen dårå, men skit samma.

Ät inte gul snö gott folk!
/ Nenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0