Livet leker



Har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt. Just nu händer det inte så mycket i mitt liv. Mitt påsklov består mest av trevliga människor, härliga stunder och solsken!

I lördags satt jag upp studsmattan. När Linnea, min lillasyster kommer hem hit efter en vecka hos hennes mamma är det första Håkan säger: Nu vill jag att du tar det lungt, andas, och bryt inte nacken! Linnea började skrika högt som satan och nästan dog av lycklighet, hon tycker verkligen att studsamattan är bättre än julafton, söte. Så nu tillbringar jag min mesta tid vid studsmattan med Linnea.

Elin är i Wien med Texas och kommer inte hem förens fredag natt. Dock har hon har köpt en shutter shades tröja till mig :D Elin har varit bortrest sen i fredags och jag saknar henne som fan redan, usch.

I söndags var det precis en månad tills jag fyller år, ingen människa har nog aldrig längtat så mycket som jag gör efter en födelsedag! HAPPYFACE! :D

Du får mig att le som ingen annan
/ Nenne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0